Dålig skrivare

Hejsan! Om jag skriver hejsan till någon överhuvudtaget kan jag inte tro...Och om det är någon som skulle läsa det här någongång så är det väldigt bra att veta att jag verkligen är jätte dålig på att skriva.

Igentligen så skulle man förbjuda mig att ha en blogg, så dålig är jag.

Men nu när jag har skaffat en så är det väl lika bra att skriva i den fast jag är jätte dålig.

Och om alla andra som suger på att skriva har en blogg, så tänkte jag som också suger på det att jag också kan skaffa en.

Det här inlägget får bli ett ointressant, dåligt, tråkigt och mitt första.

Hejdå!


Kommentarer
Postat av: Sofie

Jag tog din första-bloggkommentar-oskuld.

Du skriver dåligt. Särskrivningar har jag granskat och hitta på ett jävla ämne din idiot. Hej!

2008-08-23 @ 17:11:35
URL: http://echelon.blogg.se/
Postat av: Carro

Hahaha! josse du e bäst! De här inlägget va så dåligt att de va as bra;D Du, ring mig imorrn, annars ringer jag dig(:

2008-08-24 @ 00:35:22
URL: http://carolinahedlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0