Östersund imorgon

Nu vill jag bara ha dansshow, det va så roligt! Mot för vad jag har just nu. Sitter här och glor, har dessutom knappt rört på mig idag. Så jag ska gå ut och ta en långpromenad snart. Jag hade hoppats på att Ellinor kunde ha stannat i Rönnäs idag. Och träffat mig innan jag åker upp till Östersund, vilket är imorgon. Men så blev det ju inte. Men men, efter mig promenad så får det bli att glo på OC. Det är inte helt fel det heller. Man blir verkligen beroende av den serien.

P.S jag längtar till imorgon. Då åker jag upp till Östersund med Philip och familjen.

Kommentarer
Postat av: Fillippille

Imorrn blir jättekul!:D Hahahahaha vem är det som har visat dej O.C. då? ;) <3

2009-04-09 @ 20:36:19
Postat av: phillllippen

Imorrn blit jättehärligt:D hahaha vem har lärt dej kolla på O.C. då?;) <3

2009-04-09 @ 21:25:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0