I want sunshine

Här sitter jag och väntar på solen som inte verkar komma. Allt skulle vara så mycket bättre om det var sol. Då skulle man kunna äta glass och läsa boken "låt den rätta komma in" i solskenet. Men det verkar tyvärr inte ske idag. Men det stoppar mig inte ifrån att cykla och möta Philip senare. Och sen ikväll blir det en Rönnäs fest, som vi haft några gånger tidigare. Och det brukar bli trevligt.

Lite grejer jag införskaffade i Östersund.

Fyra stycken Marlin Monroe tavlor. Får aldrig nog av henne. På bilden är dom inte upphängda, därför är det så snett, haha.

Ett par snygga sandaler från dna

En Beer bong, inte direkt någonting jag brukar köpa. Men jag kunde inte låta bli, den kan vara bra att ha, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0