Fuck you, Fuck you very very much

Vilken jävla dag. INGENTING blev som jag tänkt mig. Först på matten när Anders (min lärare) var otrevligare än vanligt. Helt otroligt! Jag trodde inte att det gick, men visst gjorde det de. Sen längtade jag igår tills den här dagen. De va då jävligt onödigt. Jag väntade och väntade på Philip i tre jävla timmar. Efter dom där tre timmarna får jag ett första sms av honom, och så står det att hans plan är försenat. Att han va på arlanda då, när han igentligen skulle varit hemma vid det laget! Usch vilken jäääävla dag. Ja, det va då inte någonting att se fram emot.
 
Jävligt dålig bild, men jag vet inte. Jag tyckte att den passade in den här dagen.

Fuck you
Fuck you very very much

Bra låt vanligtvis också, men ännu bättre en dag som denna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0