Stockholm!

Igår vaknade upp Malin med tuppen för att möta upp mig eftersom att jag bara kunde ta 9 bussen in. Men så blev det inte. Och stackarn fick sitta och vänta på mig i någon timme. Det ber jag väldigt mycket om ursäkt för! Fasst det ändå var lite komiskt allting. Men när jag väl va inne i Leksand så åt vi frukost på siljan. Vid klockan 3 gick mitt tåg mot stockholm. När jag var framme åt vi ute på någon resturang som var hur mysig som helst. Och sen drog vi vara hem för att ta det lite lugnt en kväll. Nu sitter jag och väntar på att Ellinor ska komma hem från skolan. Sen blir det shopping!


Kommentarer
Postat av: malin

sv: haah men jag var ju så trött igår, lite borta sådär;) imorgon smäller det baby, jag ska tänka på dig! undra hur många gånger jag sagt det nu:)



du är förlåten:) puss

2009-08-21 @ 12:39:05
URL: http://malinknuutz.blogg.se/
Postat av: Josefin

Jaa, imorgon då jävlar som jag har längtat. Och ja du vet ;) hahah tack, det är bra!!

2009-08-21 @ 19:32:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0