Vilodag


Jag och Rönn´spojken!

haha, den här bilden är typ den enda jag har tagit på dom här två dagarna som man såg någonting på. Jag har varit väldigt tråkig. Eftersom att jag knappt har tagit några bilder. .Men vi har iallafall haft det bra både igår och i fredags. (: I Fredags va vi tjejer vid gammelgårdarna och hade det trevligt, efter vi hade suttit där en stund så drog vi någonstans...vet inte riktigt till vem. Och igår va vi flera hemma hos Sofie. Det va faktist väldigt trevligt. Förutom att de va några som slocknade väldigt fort...haha. Så såhär dagen efter två dagars festande kändes det som att det va dags att vila lite. För imorgon har vi kick out med jobbet. Det kan nog bli väldigt roligt! Får hoppas att det blir fler bilder då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0