10 månader idag!<3

Bara för att jag älskar dig Philip! Förlåt för alla stunder jag har varit, och kommer att vara dum mot dig. Men jag ska försöka att se till att inte bli så sur på dig så ofta. Och jag har ju inte direkt alltid någon anledning till att vara så förbannat sur på dig helatiden. Det kan bli ett väldans liv på mig, och jag kan nog inte förstå hur jobbig jag är vissa stunder. Jag tycker alltid att jag har rätt, men det är oftast du, Philip, som har rätt!
Bara för att du är du, och UNDERBAR!

Bara för att vi är VI ,och för att jag är jag och kär i dig!

Lovers, keep on the road you´re on

Ännu en gång, jag älskar dig Philip!       /J


Kommentarer
Postat av: din egna philip:)

tack så mycket och du vet att jag älskar dej också!<3!! :D

2009-02-03 @ 16:19:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0