One Night

Jaha, då blir det här den första, och sista natten hemma det här lovet. Först har jag sovit med Carolina, i hennes farmor och farfars hus. Och det gjorde vi i tre nätter, det va kul och mys. Och jag måste säga att jag och Carro är riktigt bra på att göra eld. På första försöket fixade vi det. Jag har tyvärr inga bilder från det, men hoppas att det kommer. Sen har jag sovit hos Philip i tre nätter, hur mys som helst. Och hemskt, men gott nog, så har vi ätit på Napoli två dagar. Känns inte alls för bra. men men. Jag har inga bilder från det heller, vilket är tråkigt tycker jag. Och imorgon bär det av till Uppsala med Philip, det ska bli riktigt kul!


Kommentarer
Postat av: Carolina

Jag ska lägga över bilderna snart! ja orkar bara inte;)

2009-02-27 @ 01:05:40
URL: http://carolinahedlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0