Put a smile upon your face

Hejsan! Nu sitter jag här igen, lyssnar på coldplay och njuter av det. Snart är det dags, det är kindre än en månad kvar till konsertern är. Och jag är jätte pepp! Eller jag kan knappt vänta. Jag vill verkligen vara där nu. En till sak jag vill är att Philip ska komma hem. Men det göra han förhoppningsvis på onsdag morgon. Det är bara att vänta. Det kommer ju att bli underbart! en sak jag blir lite sur över nu är att det inte går att föra över bilderna från i helgen. Jag hoppas att det fixar sig. Dom bilderna vill man ju lägga upp! Men nu ska jag gå och hitta på någonting. Kanske ska åka in till Leksand senare med carolina och Jessica Veronica. Vet inte riktigt hur det bli. Men det skulle vara trevligt att äta lite mat tillsammans. Eller jo föresten. Nu fixade jag de med bilderna. I helgen var det iallafall fest i Rönnäs. Först va vi ner på sillfesten en snabbis. Och senare gick vi till Viktor som fyllde 20.
(några av bilderna är tagna av veronica. eftersom att hon var med aktiv med sin kamera än vad jag var med mig)







Kommentarer
Postat av: m

oj vad långt hår du har fått, eller är de hårförlägning?

2009-07-27 @ 19:06:42
Postat av: Anonym

Nej, det är ingen hårförlängning här inte :)

2009-07-28 @ 19:02:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0