3

Nu har jag pluggat ganska hysteriskt i timmar. Jag har skrivit på min rapport, och tränat lite på matte eftersom att jag har nationella proven imorgon i matte B. Den här veckan har varit jättebra hittills faktist. Även om den har varit ganska stressig, och är för den delen. Men jag har varit med Carolina, och vi har haft det skitmysigt då vi bara har legat och glassat, bokstavligen, nere vid vattnet. Vi åt ben and jerry´s och choklad medans vi försökte plugga i solen. Och det gick väl sådär. Vi fick inte direkt världsmycket bjort. Sen har jag och Philip firat en 1 år och 2 månader, vilket vi gjorde genom att mysa, äta en massa frukt och skaldjur. Och sen hade jag även min sista privatlektion i matte. Fast det skulle inte sitta fel med en sista såhär dagen innan provet. Men det känns som att jag mycket mer koll än vad jag hade innan på allting. Och sen så träffade jag Millan igår också! Det var väldigt kul. Eftersom vi inte har träffats på länge. Och hon är nog en utav dom snyggaste! Hoppas att vi kan sova någonting där i helgen. Men nu är det slutskrivet för mig. Nu måste jag plugga vidare! Fast bara en sak innan jag slutar. Jag började lyssna på 30 secounds to mars idag igen, vilket jag inte har gjort på hur länge sen. Varför slutade jag lyssna på dom för? DOM ÄR SJUKT UNDERBARA!

(har inte fört över bilderna från när jag och Carro va, men dom kommer!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0