<3

Ja, det här blev en till, ganska lyckad dag måste jag säga. Vissa delar av den va lyckade, men andra inte. Jag börjar med dom negativa. Det är väl först och främst att jag på astronomin höll på och stråla ihjäl min kompis Emma och någon annan som jag inte ens vet vad han heter. Känns ju inte alls bra. Men jag tror inte att det hann bli allvarligt. Sen vet jag föresten ingen mer negavtiv händelse den här dagen. Så nu till det posetiva. Det är att jag och Philip firar 11 månader idag. Och det har varit så mysigt! Film, klubba (för två) och vi tillsammans! Det är allt som behövs för en perfekt kväll!


Jag måste bara säga, fyfan vad jag älskar Philip!

Kommentarer
Postat av: din philip

älskar dej så sjukt mycket!

2009-03-03 @ 16:50:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0