En dag, och jag

Gårdagen va en helt okej dag, om man bortser från dom lite senare tiderna på dagen, eller ja, kvällen. Först tog jag och Philip en härlig promenad längs stranspromenaden, solade och hade mysigt. Sen åkte jag till borlänge, och där va det fullt med aktiviteter senare mot kvällskvisten. Veckorevyn va där, och även då Ebba Von Sydow,haha, men det var faktist trevligt. En riktig GIIIIRSNIGHT, HAHAHAHAHAH! okej. Det där va pinsamt, men inte riktigt så seriöst.




my new best friend ;)


Kommentarer
Postat av: Sofie

Oj vad mongo hon såg ut där. Jag har en ny blogg :) Echelon-bloggen är bara sååå 2000.

2009-03-29 @ 16:29:15
URL: http://sofienordquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0