Last Weekend

Jag är lite efter ibland. Dom här bilderna från Humerts kalas skulle varit här förra veckan. Och bilder från Jennys kalas skulle varit ute nu. Men jag har tyvärr inga bilder därifrån än. Men nu när bilderna från förra helgen är överförda så är det väl lika bra att jag lägger upp dom.


Både jag och Philip är bra på konstiga miner.

Anders, jessica och Sofie ;) haha

Hampus och Australgenaren, hmm. Om man skriver så. Ja, den stackaren förstod inte ett ord om vad jag sa. Men han va också lite läskig.haha

för att alla älskar Ivan, iallafall enligt ölspelet

Magsnus

Och självklart Humert och Robin. Härliga människor de där! Sen va de peroner som kom och gick. Vet inte riktigt vilka. Men trevligt hade vi iallafall!


Kommentarer
Postat av: Sofie

2009-03-24 @ 10:13:52
URL: http://echelon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0