Da Da daa


Igår va det bio, Änglar och demoner. Som vanligt när Philip vill att jag ska se en film så vill inte jag se den. Eftersom att jag tror att det inte är något för mig. Men det har hänt några gånger att filmerna har varit skit bra. Som igår! Vilken film, det var spännande helatiden. Synd för mig ändå. Eftersom att om den varit dålig skulle jag inte behöva skämmas och säga att den va bra...hmm...Men det är som det är. Och ikväll blir det bara mys framför Euorovision. Och jag håller på Sverige. Men om det inte går bra för oss, så hoppas jag verkligen att Norge kommer långt! Men nu ska jag gå och ta ut den nybakade sockerkakan ur ugnen. Hoppas att den är god.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0