Det är inte lätt när det är svårt!

Det är inte lätt det här med rapporter. Dom ska vara så långa och komplicerade. Vilket jag inte klarar av. Det svåraste är ju alltid att börja skriva. Speciellt om man inte riktigt vet vilket ämne jag ska skriva om. Jag sitter och väljer mellan två ämnen. Nynazism(vilket är väldigt intressant, men inte finns mycket fakta om). Eller Trafficking, som inte är lika intressant, men finns mer fakta om. Men nu är det inget som jag skulle vara intresserad av att hålla på med, vilket man kan tro när man läser det här. Men man ska skriva om samhällsproblem. Och då är det dom två jag funderar på. Men nu är det bara att läsa vidare och titta efter mer fakta, så får jag se vilket av ämnena det blir.

Kommentarer
Postat av: Sofie

Skriv om dig själv vet jag. Du är ju ett shoppingberoende samhällsproblem.

2009-06-01 @ 17:29:48
URL: http://sofienordquist.blogg.se/
Postat av: Josefin

Haha, jo men visst du ;)

2009-06-01 @ 20:02:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0