I said brrrr, It's cold!

Helgen har varit så mysig. Förs i fredags var jag med Carolina och tittade på hockey och Crossroads. Och den filmen kan man bara inte hata, bara älska. Den påminner mycket om när vi var yngre...Aja, det va mysigt ialafall. Sen i lördags åkte jag till Philip, vi myste, åt glass med Carro och lagade tacos...Ja, det var min helg. Och fy för alla väderförändringar helatiden. Men blir så trött av dom. Så därför ska jag ta och sätta på mig en mjuk morgonrock, göra iordning det absolut bästa kärlekstet och skriva på min novell.

why not a hippie?


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahahah "det absolut bästa kärlekstet". Duär rolig du. Vi måste ha fler myshelger! :)

2009-05-12 @ 18:08:01
Postat av: Anonym

Ja, det kanske bara finns ett kärlekste, haha. Men det är så gott! :)

2009-05-12 @ 19:04:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0