17 snart!

Nu sitter jag här och lyssnar på Amanda Jenssen(fan vad bra hon är!) och vill bara ha helg nu. Jag menar jag fyller ju år på söndag, så jag längtar liite extra. På fredag vill jag hitta på något kul. Jag vill småfesta lite sista gången som 16-åring. Kommer att ångra att jag inte gjorde de när jag blir äldre, haha. Nej, men vad vet jag. Nått kul vill jag iallafall hitta på. På lördag ska jag vara med philip. Likaså på söndag när jag fyller år. Det kommer att blir hur mysigt som helst! Men nu till något helt annat. Har setat och tittat på bilder från sommaren tidigare idag. Jag vill ha ha HA det!








Finns så mycket. Men kan ju inte lägga ut allt! haha


Kommentarer
Postat av: oooofieeee

ko hit efterfest

2009-11-28 @ 03:22:57
Postat av: crapy

Amanda Jensen är faktiskt sämst ! :O

2009-11-28 @ 14:22:58
URL: http://crapy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0