Nu blir det sängen!


Jag hoppas på att morgondagen går snabbt! Vill ha helg nu. Och jag hoppas också på tjejmiddag på fredag, men frågan är bara vart. Det fixar sig nog ska vi se! Nu sitter jag också försöker lära in om Polens historia under 1500-talet..Men seriöst, hur många är igentligen intresserad av POLENS historia??! haha. Det går ju inte att lära sig om någonting som är totalt ointressant. Men som sagt, jag tror på en händelserik helg!

Och juste. Angående Lindex nya kollektion tycker jag att det är väldigt synd att dom bara har kläderna i storlekarna S och M. Därför att dom anser att dom säljer mest kläder med S och M. Jag tycker personligen att det är diskriminering. Varför ska inte alla människor få ha de kläder de vill ha? Det ska väl fan inte bero på vilken klädstorlek man har? Jag tycker bara att det är barnsligt...


Kommentarer
Postat av: Sofie

Tjockisar ska ha alla snygga kläder som finns!

2009-11-12 @ 09:55:19
URL: http://sofienordquist.blogg.se/
Postat av: Anonym

ring lukas, eller nån annan av dina nazist kompisar. dom har väl alltid nått händelserikt att göra

2009-11-12 @ 12:43:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0