I just love orange lipstick

Haha, dagen började ju verkligen bra när vi skulle ha våran redovisning men vi kunde inte ha den eftersom att vi inte hade datorn och powerpointen. Det kändes inte som det bästa direkt. Men då har vi iallafall tid att träna in allt så vi kan det utantill tills nästa lektion. Kom just hem från dansen, där vi kör "Michael Jackson-tema" som alla andra dansare också verkar göra..Lite tråkigt är det att bara köra låtar med samma artist helatiden.

Nu har jag iallafall min efterlängtade helg här snart, och det ska bli hur skönt som helst. Jag har varit svimfärdig hela veckan. Vet inte vad det är för fel på mig just nu, haha.

 Jag förstår föresten inte hur man blir medlem på spotify? Jag har spotify på min dator, men inget eget inloggningsnamn. Kan inte någon som ser det här svara på det? skulle vara trevligt att ha en egen. :)



Mmm och föresten, jag bara älskar orangt läppstift. Det kan typ vara det snyggaste!
Från Make up store, "citrus"


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahaha, ganska kul;)

2009-11-14 @ 17:36:57
URL: http://jennygrip.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0