Spårlöst försvunna..eller så är jag bara slarvig?

En sak jag hatar att vara duktig på är att tappa bort nya smycken och smink. Det är en sak jag gör helatiden, tappar bort nya saker, speciellt småsaker då då som smink och smycken. Dom senaste veckorna har jag tappat bort nyköpta halsband,armband,ringar och smink efter att bara har använt vissa saker en gång. Och det är någon som irriterar mig efter som att det dels kostar en en massa onödiga pengar, eftersom att man inte får användning av sakerna, och att vissa av sakerna inte finns kvar i affären...Det sista som jag tappade bort var min svarta ögonskugga som jag bara använt några dagar. ÅÅhh, vad det gör mig frustrerad. jag måste sluta vara så slarvig!Men en sak som normala människor inte gör så är det väl att slänga av sig smycken på ett golv, och sen glömmer av det nästa sekund? Ja, det är vardag för mig, iallafall nu på senare tid. Slarvfan jag är!


Fattar fan inte vart dom tar vägen..Jag har inget minne om hur någonting av sakerna den senaste månaden kan ha försvunnit..Fan också.

Kommentarer
Postat av: Sofie

Skaffa en assistens som tar hand om alla dina saker, eller så tänker du på att du ska ha en låda att lägga allt i. Ett litet kassaskåp som du kan bära med dig vartän du strövar.

2009-11-17 @ 19:34:30
URL: http://sofienordquist.blogg.se/
Postat av: Josefin

Men då kommer jag att tappa bort det också. Och där ligger ju allt...

2009-11-17 @ 21:13:00
URL: http://brunettbosse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0