Förvirrad och stressad

"Kurdistan" gör bara mitt liv förvirrande, stressigt och tråkigt just nu. Jag förstår inte mycket om vad jag håller på med...Jag håller på att skriva en rapport om en konflikt. Vilket tillsist blev om kurderna och ett område "kurdistan" som låter som ett land, men detär det inte..Ja hmm, allt det där blev väldigt förvirrande. Men det verkar vara det själva konflikten handlar om. Att dom vill ha ett eget land. Men jag får skylla mig själv lite om jag har hållt på att byta konflikt varje dag typ. Och nu har jag bara två dagar kvar att skriva på den..Önska mig lycka till!

Kurdistan gör mitt liv lite förvirrande och stressigt just nu. Känns inte alls bra...


Kommentarer
Postat av: Sofie

man kan se det som såhär: Du är "kurderna" som är bråkiga och vill ha en massa. Bland annat en hjävla massa plats. De som kurderna bråkar med/mot är jag, Jessica och alla andra som är emot dig hela tiden som du utrycker det, Så gör det enkelt för dig. Se det bara som en vanlig dag hemma. aahahahah

2009-10-15 @ 00:12:09
URL: http://sofienordquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0