I gotta feeling

That tonight's gonna be a good night...Hmmm, eller inte. Vad irriterad jag är. Mitt tangentbord slutade funka tidigare idag efter att jag hade ätit ett päron. Det var helt fullt med "päronsaft" på tangentbordet. Jag trodde självklart att de va därför det hade slutat. Jag hade siktat in mig på att jag inte kunde lämna rapporten imorgon. men nu när pappa har varit och fifflat med datorn så börjar det att funka igen. Blandade känslor om det. Men nu måste jag fortsätta på rapporten jag knappt har börjat på. Så ikväll ska jag ha det SKITKUL!

Jag är trött....

Kommentarer
Postat av: Sofie

Hahahahhahaha rätt åt dig

2009-10-15 @ 23:01:37
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0